ПАВЕЛКО ОКСАНА
Голова Громадської організації "Центр абілітації та корекції "ЧУДО-ПАРАСОЛЬКА" , психолог, викладач психологічних дисциплін, фахівець ESDM (Денверська модель раннього втручання), ndbi.org.ua/specialist/31-Oks%D0%B0n%D0%B0_P%D0%B0v%D0%B5lko.php
мама сина з аутизмом.
Досвід роботи з дітьми з ООП більше 6 років.
Надає психологічні консультації і проводить індивідуальні та групові заняття з дітьми раннього (від 1 року), дошкільного та молодшого шкільного віку, які мають поведінкові, мовленнєві та сенсорні розлади (розлади спектру аутизму, СДУГ, ДЦП, синдром Дауна, алалія) за методиками ESDM (Денверська модель раннього втручання), АВА (прикладний аналіз поведінки), сенсорної інтеграції, заняття з елементами нейрокорекції та ігрової логопедії.
Корекційні заняття спрямовані на запуск мовлення, активізацію та стимулювання пізнавальної діяльності, розвиток емоційно-вольової сфери, комунікативних навичок, сприяння адаптації дітей до садка та школи.
Супровід сімей які виховують дітей з інвалідністю, консультування з питань інклюзивної освіти.
КОВАЛЬОВА ОЛЕКСАНДРА
Заступник Голови ГО «Центр абілітаціі та корекції «ЧУДО-ПАРАСОЛЬКА», психолог та мама дитини з особливими освітніми потребами(діагноз ДЦП). На власному досвіді знає, як необхідна своєчасна допомога, реабілітація, ЛФК та корекція.
Проводить індивідуальні та групові заняття з дітьми дошкільного і шкільного віку.
Спеціалізується на заняттях з використанням методів сенсорної терапії, нейрокорекціі, елементів йоги, класичного ЛФК та розтяжки.
У 2018 році відвідала Індію, де навчалась концепції доктора Васи. Яка заключається в тому, що необхідно працювати з усім тілом дитини як єдиною цілісною одиницею. На заняттях будується діалог між мозком, тілом і зовнішнім середовищем, переналаштовуючи всю кістково-м’язову систему для сенсорного рухового контролю, що допомагає відновити комунікативні, перцептивні та когнітивні здібності .
Переймала досвід проведення занять адаптивної фізкультури та ЛФК у провідних реабілітаційних центрах України та Словакії.
ЖАЛОВСЬКА ЛЮДМИЛА - психолог, викладач психологічних дисциплін.
Досвід роботи з дітьми з ООП 4 роки, а також проведення корекційно-розвиткових занять з дітьми на інклюзивному навчанні в початковій школі та дитячому садку.
Пройшла курс "Корекція небажаної поведінки методами АВА-терапії»
Проводить індивідуальні та групові корекційно-розвиткові заняття: корекція когнітивної та розвиток емоційно-вольової та соціально-комунікативної сфери дітей з ООП
Мама трьох дітей.
ЖАЛОВСЬКА ІЛОНА - вчитель музичного мистецтва.
Працює з дітьми як дошкільного, так і шкільного віку, дітьми з аутизмом, СДУГ, затримкою психомовленнєвого розвитку використовуючи музикотерапію.
Музикотерапія- це процес, у якому застосовується музика та всі сторони її впливу: фізична, емоційна, інтелектуальна, соціальна, естетична, духовна.
Під час занять використовує:
різні типи музичних інструментів (струнні, ударні, язичкові, духові) ;
слухові вправи;
аудіювання, імітація та повторення звуків, розпізнавання звуків;
музично-ритмічні вправи й танцювальні імпровізації
Освіта: ТНПУ ім. В. Гнатюка спеціальність 014.13 «Мистецтво. Музичне мистецтво»
СОФІЯ ГАЙДАЙ - психолог, мама дитини з особливими освітніми потребами.
Закінчила школу сенсорної інтеграції, закінчила магістратуру в Тернопільському педагогічному університеті за спеціальністю 053 "Психологія".
Має особистий досвід роботи у цій сфері, адже є мамою сина з РАС, що дозволяє підходити до кожної ситуації з особливою чуйністю. Свої знання підкріплює глибоким розумінням потреб і проблем, з якими стикаються ці діти.
Її мета у роботі - максимально покращити здатність дітей адаптуватися до навколишнього світу за допомогою занять з сенсорної інтеграції.
Працює з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку. Також практикує проведення парних занять, адже вважає, що покращення взаємодії дітей між собою під час заняття є додатковим стимулом до пізнання чогось нового, зниження тривожності, подолання своїх страхів, командної гри та веселого проведення часу.
ГАЛИНА КУЧАБСЬКА - учитель початкових класів, педагог з 23-річним стажем
У своїй роботі використовує сучасні форми і методи виховання і навчання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку, забезпечує умови для ефективного педагогічного процесу, фізичного та психічного розвитку дітей, професійно та оригінально контролює освітній процес поєднуючи та інтегруючи різні види діяльності з дітьми.
Закінчила ТНПУ ім. Гнатюка, отримала повну вищу освіту за спеціальністю "Початкове навчання" та здобула кваліфікацію вчителя початкових класів.
Пройшла курси: "Організація навчально-корекційного процесу для дітей з особливими освітніми потребами в дошкільному закладі". "Готовність старшого дошкільника до навчання в школі".
Проводить групові заняття з адаптивної підготовки до школи.
Відкрита, творча особистість з високими моральними якостями.
СЕРГІЙ МЕЛЬНИЧУК - логопед
Навчається в ТНПУ ім. В. Гнатюка за спеціальністю 016 «Спеціальна освіта. Логопедія» та регулярно підвищує свою фахову кваліфікацію, зокрема за темами: «Розвиток мовлення у дітей з аутизмом методами ABA-терапії», «Класичні та інноваційні прийоми постановки звуків», «Корекція складової структури слова», «Діагностика і кореція мовленнєвої діяльності у дітей», «Мозочкова стимуляція у дітей з ООП»
Працює з дітьми віком від 4 років різних мовленнєвих нозологій, а також над розвитком мовлення та комунікації у дітей із РАС, РДУГ
Напрямки комплексної роботи: розвиток артикуляційного праксису, мовленнєвого дихання, фонетико-фонематична корекція, розвиток зв'язного мовлення, психічних та пізнавальних процесів.
Дуже терплячий, креативний, наполегливий, цілеспрямований і завжди шукає індивідуальний ключик до кожної дитини. Створює прогнозоване та безпечне середовище для комунікації з дітьми з РАС.
Вмотивований фразою великого педагога В.О. Сухомлинського "Своє серце віддаю дітям"
АНАСТАСІЯ ЦИМБАЛІСТА - психолог
Досвід роботи з дітьми дошкільного віку 2 роки, закінчила школу сенсорної інтеграції, навчається в Тернопільському національному педагогічному університеті за спеціальністю 053 «Психологія»
Проводить індивідуальні заняття, використовуючи сенсорно-інтегративну терапію для допомоги дітям з труднощами сприйняття та обробки сенсорної інформації. Також проводить корекційно-розвиткові заняття, що спрямовані на розвиток емоційної сфери, когнітивних процесів, комунікативних навичок та соціального інтелекту.
Створює безпечне та сприятливе середовище, в якому діти почувають себе комфортно і можуть проявити себе, свої здібності і розкрити свій внутрішній потенціал