ПАВЕЛКО ОКСАНА
Голова Громадської організації "Центр абілітації та корекції "ЧУДО-ПАРАСОЛЬКА" , психолог, викладач психологічних дисциплін, фахівець ESDM (Денверська модель раннього втручання), ndbi.org.ua/specialist/31-Oks%D0%B0n%D0%B0_P%D0%B0v%D0%B5lko.php
мама сина з аутизмом.
Досвід роботи з дітьми з ООП більше 5 років.
Надає психологічні консультації і проводить індивідуальні та групові заняття з дітьми раннього (від 1 року), дошкільного та молодшого шкільного віку, які мають поведінкові, мовленнєві та сенсорні розлади (розлади спектру аутизму, СДУГ, ДЦП, синдром Дауна, алалія) за методиками ESDM (Денверська модель раннього втручання), АВА (прикладний аналіз поведінки), сенсорної інтеграції, заняття з елементами нейрокорекції та ігрової логопедії.
Корекційні заняття спрямовані на запуск мовлення, активізацію та стимулювання пізнавальної діяльності, розвиток емоційно-вольової сфери, комунікативних навичок, сприяння адаптації дітей до садка та школи.
Супровід сімей які виховують дітей з інвалідністю, консультування з питань інклюзивної освіти.
КОВАЛЬОВА ОЛЕКСАНДРА
Заступник Голови ГО «Центр абілітаціі та корекції «ЧУДО-ПАРАСОЛЬКА», психолог та мама дитини з особливими освітніми потребами(діагноз ДЦП). На власному досвіді знає, як необхідна своєчасна допомога, реабілітація, ЛФК та корекція.
Проводить індивідуальні та групові заняття з дітьми дошкільного і шкільного віку.
Спеціалізується на заняттях з використанням методів сенсорної терапії, нейрокорекціі, елементів йоги, класичного ЛФК та розтяжки.
Співавтор книги історії батьків дітей з інвалідністю «Особливий світ»(2020) та книги «Дива трапляються»(2021).
У 2018 році відвідала Індію, де навчалась концепції доктора Васи. Яка заключається в тому, що необхідно працювати з усім тілом дитини як єдиною цілісною одиницею. На заняттях будується діалог між мозком, тілом і зовнішнім середовищем, переналаштовуючи всю кістково-м’язову систему для сенсорного рухового контролю, що допомагає відновити комунікативні, перцептивні та когнітивні здібності .
Переймала досвід проведення занять адаптивної фізкультури та ЛФК у провідних реабілітаційних центрах України та Словакії.
ЖАЛОВСЬКА ЛЮДМИЛА - психолог, викладач психологічних дисциплін.
Досвід роботи з дітьми з ООП майже 3 роки, а також проведення корекційно-розвиткових занять з дітьми на інклюзивному навчанні в початковій школі та дитячому садку.
Пройшла курс "Корекція небажаної поведінки методами АВА-терапії»
Проводить індивідуальні та групові корекційно-розвиткові заняття: корекція когнітивної та розвиток емоційно-вольової та соціально-комунікативної сфери дітей з ООП
Мама трьох дітей.
ГУЛЯНСЬКА КАРІНА - психологиня, сертифікований спеціаліст, яка здобуває знання теоретично та підкріплює їх одразу практично. Закінчила школу сенсорної інтеграції, пройшла курс «Вікова психологія». Також далі навчається в Тернопільському педагогічному університеті за спеціальністю 053 «Психологія»
Працює з дошкільнятами, в напрямі сенсорна інтеграція.
На заняттях будується діалог між мозком, тілом і зовнішнім середовищем, переналаштовуючи всю кістково-мʼязову систему для сенсорного рухового контролю, що допомагає відновити комунікативні, перцептивні та когнітивні здібності.
КОБИЛЯНСЬКА ТЕТЯНА - логопед
Пройшла курс «Масаж в структурі логопедичної роботи » та продовжує навчання в Тернопільському національному педагогічному університеті за спеціальністю 016 «Логопедія».
Працює з дітьми віком від 3 років.
Напрямки у роботі: постановка звуків, логопедичний масаж, розвиток мовлення у дітей із ЗМР, РАС та ін.
Свою професію любить понад усе на світі, мета у роботі -допомогти кожній дитині чітко та красиво розмовляти
Індивідуальний підхід до кожної дитини
діагностика рівня мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку та дітей молодших класів
проведення індивідуальних корекційних занять з подолання дислалії, дизартрії, ЗНМ, ФФНМ
ЖАЛОВСЬКА ІЛОНА - вчитель музичного мистецтва.
Працює з дітьми як дошкільного, так і шкільного віку, дітьми з аутизмом, СДУГ, затримкою психомовленнєвого розвитку використовуючи музикотерапію.
Музикотерапія- це процес, у якому застосовується музика та всі сторони її впливу: фізична, емоційна, інтелектуальна, соціальна, естетична, духовна.
Під час занять використовує:
різні типи музичних інструментів (струнні, ударні, язичкові, духові) ;
слухові вправи;
аудіювання, імітація та повторення звуків, розпізнавання звуків;
музично-ритмічні вправи й танцювальні імпровізації
На даний момент продовжує навчання у ТНПУ за спеціальністю 014.13 «Мистецтво. Музичне мистецтво»
СОФІЯ ГАЙДАЙ - психолог, мама дитини з особливими освітніми потребами.
Закінчила школу сенсорної інтеграції, закінчила магістратуру в Тернопільському педагогічному університеті за спеціальністю 053 "Психологія".
Має особистий досвід роботи у цій сфері, адже є мамою сина з РАС, що дозволяє підходити до кожної ситуації з особливою чуйністю. Свої знання підкріплює глибоким розумінням потреб і проблем, з якими стикаються ці діти.
Її мета у роботі - максимально покращити здатність дітей адаптуватися до навколишнього світу за допомогою занять з сенсорної інтеграції.
Працює з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку. Також практикує проведення парних занять, адже вважає, що покращення взаємодії дітей між собою під час заняття є додатковим стимулом до пізнання чогось нового, зниження тривожності, подолання своїх страхів, командної гри та веселого проведення часу.
ГАЛИНА КУЧАБСЬКА - учитель початкових класів, педагог з 23-річним стажем
У своїй роботі використовує сучасні форми і методи виховання і навчання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку, забезпечує умови для ефективного педагогічного процесу, фізичного та психічного розвитку дітей, професійно та оригінально контролює освітній процес поєднуючи та інтегруючи різні види діяльності з дітьми.
Закінчила ТНПУ ім. Гнатюка, отримала повну вищу освіту за спеціальністю "Початкове навчання" та здобула кваліфікацію вчителя початкових класів.
Пройшла курси: "Організація навчально-корекційного процесу для дітей з особливими освітніми потребами в дошкільному закладі". "Готовність старшого дошкільника до навчання в школі".
Проводить групові заняття з адаптивної підготовки до школи.
Відкрита, творча особистість з високими моральними якостями.